Müslümanlara Soruyorum!

Ben ateistim. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım. Diyanet' e bütçeden ayrılan 2.625.830.000 TL payda benim de vergilerim var. (Sadece ben değil Türkiye' de yaşayan tüm gayri müslimlerin)
Ben bu durumdan rahatsızım. Bana ne sizin inancınızdan ? Benim emeğimden Diyanet' e para gitmesin ! Kul hakkı dersiniz, alın size kul hakkı ! Kul hakkı yiyerek müslüman olunur mu ? Aranızdan kaç kişi iktidara, devlete, Diyanet' e şunları söyledi ya da eylem yaptı ya da şikayetini dilekçeyle bildirdi ; "Kardeşim, ben kul hakkı yemek istemiyorum. Gayri müslimlerden alınan vergilerin Diyanet' e gitmesi o kişilerin hakkının yenmesi demektir. Benim inancım da vicdanım da bu durumu kabul etmez."
İş, lafa gelince tüm müslümanlar adaletten bahseder...
Eğri oturup doğru konuşalım...
Aranızda kaç müslüman benim hakkımı korudu ?

1 yorum:

  1. Nerde Yaşıyorsan oranın kanunlarını kabul etmiş sayılırsın.Her yerin her ülkenin bir kanunu ve yönetmeliği vardır.Ateist yada gayri müslüm olman;Dunyanın neresinde olursan ol bu kuralı değiştirmez!
    Değişmeyen kurallarda, tartışmak yersizdir.
    Bu ülkenin vatandaşısın sonuçda kendi ağzınla demişin ''Ben ateistim. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım.'' diye kimse zorla bu ülkede kalmıyor istediğin an değiştirebilirsin ülkeni ve bu ülkenin sende hakkı var bu ülkenin vatandaşı olma hakkı onu vergi olarak alıyor olaya o şekilde bak.
    Son olarak çevrendekilere de söyle ateist olduğunu da öldüğünde, cenaze namazını kıldırmasınlar!

    YanıtlaSil