Bak hele hacı


Bak hele hacı sen bizim sayfadaki adamlardansın. Seni her gün yad ederiz arada makara yaparız.Senin dinin imanın benim umrumda değil.Yaşam tarzını da biliyoruz çoluğunu da çocuğunu da kalkıp da bana mazlum edebiyatı yaparak canımı sıkma. Para,güç... Lan olm her yere çöktün kaşların hala Küçük Emrah gibi.Oy moy ayağına yap tamam bir şey demiyorum.Ama bana yapma. "Taam mı?"
Beni bilin hacı yalanım, yakalığım yoktur.Doğruysa doğru, eğriyse eğri.Aklın varsa şu şakşakçıların her dediğini yap onlar varsa sen de varsın.O şak şak'lar da giderse bitersin hacı abi, ona göre.Niye biliyon lan sinirlisin.Bir türlü kurtulamadın şundan...Baksana komedyenler bile seni taklit etmeye korkuyor.Relax relax gevşe biraz bea. Birazcık alttan al. Yakışıyor mu sana ? Her şeyi sen mi biliyorsun be adam ?
Hacı yaf senin için "demokrat" diyorlar. Doğru mu? Hemşerim harbiden diyorum bak demokrat mısın? Elini vijdanına koy açık açık söyle len, he he heyt benim aslanım. Kaç yıldır tepemizdesin valla ben bir türlü inanamadım senin demokrat olduğuna. Gizli bir şeyler mi planlıyorsun biraderim ? Demokratlık falan derken bir şeyler çevirme arkamızdan.İşsizliğiydi, yolsuzluğuydu,adaletsizliğiydi, borcuydu, harcıydı, kartıydı kurtuydu milletin kafası işkembe oldu.Gazetesi de senin televizyonu da istediğine yedirirsin ama biz yemeyiz.Sayımız az diye Karamürsel sepeti sanma uleyn bizi alırım façanı.Senin koruduğun, yönettiğin bu sisteme devrimcilerin tamamı düşmandır.Ne kem küm ediyorsun kardeşim ? Sana mı kaldı onları konuşmak, arkadalarında timsah gözyaşları akıtmak ? Geçmişine bakınca bu samimiyetine nasıl inanacağız uleyn ?
Bak gardaşım, seni bilirim bir yere kadarda severim.Koca adam oldun.Torun tombalak sahibi oldun.Çoluğunla çocuğunla mutlu mesut yuvarlan git isterim.Ama demokratlık ayakları yapma! Bana yapma bea...
Ağzından "bizden önce kriz vardı" kelamını düşürmüyorsun.Yahu o bile 1 yıl sürdü.Sonra, sen geldin yıllardır kriz var.Bu ne uleyn ? Karnın tok, sırtın pek tabi ne anlayacaksın açın halinden...
Sen hayatında hiç hata yapmaz mısın usta ? Ben senin bir defa bile özür dilediğini duymadım.Delikanlı adam özür dilemesini de bilir.Öğren.
Arabaların, kılıkların, kıyafetlerin bu mahallenin çocuğuna yakışmaz.Çok havalandın.Padişah mı olacan başımıza ? Söyle söyle. Allah' ın bildiğini bizden saklama.İşin gücün lagaluga.Kasımpaşalı mısın Mahmutpaşalı mı, anlamadım.Yeri geliyor paşalara laf ediyorsun ama diğer taraftan da kasım kasım kasılan paşanın önde gidenisin.
Zırt pırt değişen deline deline kevgire dönmüş anamızın yasasını değiştirilem, oturup yeniden yazalım, nasıl olur? Sadece dincileri değil, din karşıtlarını da içeren, sendikalaşmayı, örgütlenmeyi özgürlükleri önemseyen bir anayasa yazalım.Var mısın yok musun? Evet mi? Ne oldi la? Rengin soldi.
Tüm bunları karşında söylemek isterdim ama sen işine gelmeyenle konuşmuyorsun ki.Sinirlisin,kibirlisin bir de kincisin.Mülayım Müslüman böyle mi olur ?
Sevgiler saygılar sayın abim. Yengeye çocuklara selam eyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder