Beynimin kalbime yazdığı mektup

Kalp,
Eğri oturup doğru konuşalım seninle. Saklamanın "mırın kırın" etmenin manası yok.
Herkesin bildiğini senden saklayacak değilim.
Bu aralar bir garipsin.
Hayata nasıl bakıyorsun öyle ? Allasen ne yaptığının farkında mısın?
Sanmıyorum!
Mutlu olunca uçuyorsun resmen ama üzülünce cidden çekilmiyorsun.
Beni de çekilmez bir adam yapıyorsun.
Hani Volkan Konak diyor ya şarkıda "Çekilmez bir adam oldum yine :D "
Sinirlerimi bozuyorsun. Düşünemiyorum sayende.
Düşünemeyen beyin olur mu?
Sen, hissetmeyen kalp olabilir misin?
Dedim ya "eğri oturup doğru konuşalım"
Tamam. Benim de kurallarım var. Bunlar bazen seni acıtabiliyor. Kabul.
Ama unuttun mu kuralsızlığımız hem seni hem de beni yaktı !
Sen heyecan adamısın arkadaş ! Nerede bir heyecan görsen koşa koşa gidiyorsun.
Hızlı giden atın boku seyrek düşer, desem de laf geçmiyor sana.
Sonra yine ben topluyorum seni.
Bunadın sen ha !
Bu aralar seni tatile gönderesim var.
Ama bir şartla gönderirim (?)
Bundan sonra aşk işlerine ben de bakacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder