Dan dan dan




Dikkat! Alkollü yazılmıştır...

Ben herkesi severim, diyenlerden...
Sevmeyenlerin "saygı duyuyorum" diye yalan söylesinden...
Tek dilden...
Tek "tip" insandan...
Soykırımdan...
Felaketten...
Bunca kardeşliği hiçe saymaktan...
Türk halkı demekten...
Türkiye halkı diyememekten...
Pekeke veya pekaka demekten...
Birini diyenin gerilla, diğerini diyenin kontgerilla olmasından...
Ahmet Kaya' nın "Kürtçe şarkı" isteği sonucunda "hastir" çekilmesinden...
Devletin Kürtler için televizyon açmasından...
Boktan programların o televizyonda da yayınlamasından...
Bunlar yaşanırken kimilerinin "Çerkezler de isterse ne yaparız?" demesinden...
Lazlar kesin ister demesinden...
Faşizmden...
İç mihraktan...
Dış tehditten...
"Temsili demokrasi yalan mıdır?" düşüncesinden...
Bilmem kaç bin sene önce herifin teki bir kızla yatması sonucu babasının elemana hediyeler sunmasından...
Sait Faik var bir de; "Bir ahlakımız olacak ki, hiçbir kitap yazmadı. Bir ahlakımız, bugün yaptıklarımıza, yapacaklarımıza, düşündüklerimize, düşüneceklerimize hayretler içinde bakan...” diyen martavalından...
Ölenlerden birine "leş" diğerine "şehit" denilmesinden...
Biraz farklı düşününce "fetocu, bölücü, darbeci" falan fıstık denmesinden...
En büyük ergen Gülben Ergen, diye espiri yapan arkadaşımdan...
"Benim hayatım roman be" diyenin roman bile okumamış olmasından...
Aydınlığı ekşi sözlükte yazmaktan ibaret sayanlardan...
Beni "şakirt" yapanlardan...
"Sen ağlama ! dayanamam..." diyen Sezen'den...
Birini "haklı" diğerini "haksız" diye yargılamaktan...
Ötekinden...
Ötekileştirenden...
Bizi hep bir şeylerden değiştirenlerden (Cansever'in)
Cansever'den...
İşsizlikten...
Okulsuzluktan...
Işıksızlıktan...
Uzaklıktan...(Bu benim için önemli)
Kafası dipçikle ezilenden...
14 yaşında olmaktan...
Askerden...
Dipçikten...
Otobüste kapılar açıldığında yerinden kalkanlardan...
Bebek katillerinden...
Katil haline getirilen bebelerden...
Herhangi bir şeyin durup durupken ortaya çıkmayacağını bilmeyenlerden...
Eskiden...
Gördükleri daracık olanlardan...
Çiçekler var bir de, sulanmamış çiçeklerden...
Okunmamış şairlerden....
Salonlardan...
Piyasalardan...
Sanat sevicilerinden...
Pis faşistlerden...
Pist komünistlerden...
Pişt eşcinsellerden...
Geri kalanlarının "bembeyaz" olan hayatlarından...
Gördüğü her dişinin arkadasından "öküz" gibi bakan fordçulardan...
Nefes alsın yeter, diyenlerden...
Laiklerden...
Her boka layıklardan...
Kafasındaki doğrulardan bir adım sağa iki adım sola gidemeyenlerden...
"Bu adam ne diyor?" diye dinlemeyenlerden...
"Benim düşündüğüm doğrudur." diyenlerden...
"Ablacım kırmızılı verelim, beğenmesen morlu verelim, istemezsen koyu verelim" diyenlerden...
Benim bu hezeyanlarımdan...
Dan...
Dan...
Dan...
Ateş ettim o kadar ölün hadi :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder