Düz Mantık Berber




Az önce berbere gittim. İki dil, Kürt meselesi, PKK, terör vs. konuşuluyormuş...
Neyse, geçtim koltuğa oturdum, makas "şık şık şık şık" diye çalışmaya başladı...
Mustafa (berber) makası iyi olduğu gibi çenesi de iyi olduğu için hemen girdi konuya.
"Hitler gibi adam olacak alayına soykırım yapacan !"
-Nasıl yapacaksın soykırımı, dedim
"Ne var abi! Atacan nükleeri tamam.Düz mantık"
-Peki İstanbul'dakileri napacaksın?
"Oradakileri de tek tek bulucaksın"
şık şık şık
Mustafa devam etti;
"Bak mesela burada senle kavga etsek, ben düşsem.Çeker gidersin.Hatta belki barışırız bile.Ama Kürtler öyle değil! Eline kocaman bir taş alır suratını dağıtana kadar vurur.Yukarıda Allah var, biliyor.Böyle hain, gaddar bu herifler.Düşün abi mantık böyle bunların..."
şık şık şık şık
-Çocuğu dipçekle döven polis Kürt müydü? diye sordum. "Ya da çocuğun kafasnı kesip, bir köşeye atanlar? Yakaladıkları genci 10 kişi tekme tokat dalanlar ?
şık şık
"Sistem böyle abi ! Hepsi sistemin adamı bence" dedi.
şık şık şık
Bir ülke düşün Mustafa (?)
Patent üretmesin...
Telif üretmesin...
Onca kaynağına rağmen üretim ithalata dayalı olsun...
Sanayi sınırlı, tarım kısıtlı olsun...
Vasıflı elemanı az olsun...
Eğitimi, adaleti takla atsın...
70 milyonluk nufusunun yarısından fazlası genç olsun...
Varlıkları burjuvaziye, müteahhitlere, ihale takipçilerine gitsin...
...
Böyle bir ülkeyi yönetmek için ne yaparsın Mustafa ? Genç, öfkeli ve yoksul insanların ses çıkarmaması için ne yaparsınız ?
...
Bir düşman yaratırsın.Hem de öyle bir düşman ki, insanların "yoksul" olduğunu unutturacak bir düşman...Senin yoksul berber olduğunu unutturacak bir düşman...
Asgari ücretle çalışan milyonlara bakın ! Sorsanız hiçbiri "işçiyim, yoksulum" demez.
Sen Kürt'e nükleer at, o sana atsın. Her ikiniz de yoksul olmanıza rağmen birbirnize düşman olun. Bu kamplar olmasa, bu sömürü düzeni devam eder miydi ?
4 harf için kardeşine silah çeker misin?
Al sana sistem...
şık şık şık
"Bu çok düz mantık oldu yahu" dedi.
"Haklısın" dedim. "Haklısın.Saçmalık bunlar"
şık şık şık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder