Örneğin mesela

Sabah, buram buram kokan kuş sesleri eşliğinde yarime koca bir “Günaydın” öpücüğü versem.

Akvaryumdaki Betta cinsi balığıma, saksıdaki limon ağacıma, uzaklardan bir yerlerden tenha gelen ilk öğretim öğrencilerinin şakalarına dokunabilisem.

Sabah akşam zırıl zırıl beni çağıran telefona kızmasam.

Kızmasam da ezgiler eşliğinde müzik dinlesem.

Telefonu da müziği de es geçip duymasam. Duymasam da çayımdan bir yudum daha alsam.

Çayı mayı bir kenara bırakıp sevdiğim sevgilime “Seni Seviyorum” desem.

Bu niyetle masadan kalksam. Kalkıp da ne olacağını bilmeden, acaba “ne olacak?” diye merak etsem. Terliklerimi giysem.

Baktıklarımı görsem. Gördüklerimi düşünsem. Düşündüklerimi görsem… Ya da boş verip, ne görsem ne düşünsem.

Elimi alnıma götürmesem.

Kendimle ustuplu ve küfürsüz bir şekilde sohbeti becebilsem.

Bu .iktiğimin sandalyesine otururken kıçımın altına koyduğum topuklarım uyuşmasa.

Bir de şu sinek var tabi…

Tepemde vızıldamasa.

Dolabın üstündeki cüzdanımda duran para en azından bir ay yetse.

Dünya, güneşin etrafında dönmese. Güneş kendi etradında dönmese.

Unuttuklarımı hatırlayıp hatırladıklarımı unutsam.

Yine 2 liraya 3 çeşit yemek yeyip kalan paraya bira içsem.

Hiç bir şey yapmasam.

Huysuzluk etsem.

Huzursuzluk yaratsam.

Sonra…

Herkesten özür dilesem

Beni affetmeseler.

Hayatın amacı ne diye sormaya kelime bulamasam bir tanesi yetse.

Aşağıdaki paragrafa geçsem.

Cadde cadde, sokak soka “laa şu kelimeyi kaybettim, göreniniz var mı?” desem.

“Ben ne yaptım ki sana” desem.

Yanlış hatırlamıyorsam 4 harfliydi; 2 tene u bir tene m. Yok n.Bİr de t. UNUT

Zalimler unutmaz. Mazlumlar unutur.

Babamı hatırlasam.

İşkence yapan p.zevengin şu sözlerine ; ” Senin yüzünden hasta kızıma ilaç alamadım.” küfür etsem. O kızını da onu da…

Pöööff, içim daraldı… Tekrar üstteki paragraflara geçsem.

Buraya kadar yazılanları okuyup “Evrensel kafayı yemiş” deseler.

Hezeyanlarımı bir sağa bir sola vursam.

Koftiden yazıp zaman kaybettikleri için bana kızsalar.

Ağzıma sıçsalar.

Ne olur ?

Hiç bir şey olmaz…

Zaten şimdi de bir şey olmuyor…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder